HTML

Együtt élés

Sajnos azt veszem észre az emberek nem tudnak együtt élni másokkal. Mindenki csak ezt nézi neki mi a jó, nincsenek tekintettel másokra. Ezen szeretnék példákkal illusztrálva változtatni.

Friss topikok

Linkblog

Próbáljunk ne csak magunkra figyelni

2011.03.11. 10:30 Együtt élés

Reggeli bosszankodás

Címkék: bolt eladó köszönés

Azt már megszoktam, hogy a boltban az összes vevő suttyó. Azt is, hogy az eladók nem mindig köszönnek vissza (hogy előre köszönjenek azt el sem várom, elvégre én csak egy vásárló vagyok). De ma két pénztárnál állt pénztáros, az egyik nagyon ügyködött valamivel. Megkérdeztem, hogy állhatok-e oda. Nem válaszolt semmit, gondoltam hallgatás beleegyezés, majd ha végez a nyomkodással én jövök. A másik pénztártól szólt át a csaj, hogy hozzá álljak. Nagyon nagyok az igényeim amikor elvárom, hogy válaszoljon a kérdésemre? Nem kérem, hogy fogalmazzon meg összetett mondatokat (talán nem is képes rá), elég lett volna annyit mondani, hogy nem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyutteles.blog.hu/api/trackback/id/tr982730279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása