HTML

Együtt élés

Sajnos azt veszem észre az emberek nem tudnak együtt élni másokkal. Mindenki csak ezt nézi neki mi a jó, nincsenek tekintettel másokra. Ezen szeretnék példákkal illusztrálva változtatni.

Friss topikok

Linkblog

Próbáljunk ne csak magunkra figyelni

2011.03.11. 16:39 Együtt élés

A zebrán

Címkék: autó zebra kijelölt gyalogátkelőhely

Ahogy létrehoztam a blogot, hazafelé egyből történt egy eset amit meg tudok osztani. Az egyik zebránál viszonylag lassan jött egy autó, gondoltam átenged, így elindultam. De ő nem lassított, jött tovább ugyanazzal a sebességgel. Én viszonylag gyorsabb menetben próbáltam átmenni a zebrán, nem úgy ahogy az indiai bevándorlók leszármazottai szoktak előttem, akik olyan kényelmesen szoktak átsétálni, hogy majdnem beszélgetni is megállnak. De még ez sem volt elég gyors tempó, mert a sofőr, bár már csak pár centire volt tőlem, még mindig nem lassított. Ha az utolsó két lépést nem futva teszem meg, simán elütött volna. És amikor visszafordultam, még ő nézett rám csúnyán. Ha valamelyik nyugati országban élnék, lehet, hogy hagytam volna magam elütni. Ott szép kis kártérítést kellett volna kifizetnie. Ezért vagy nem ezért, valószínűleg ott nem is történt volna ilyen. Itt viszont szerintem megúszta volna pár pont levonásával a jogsijából.

Egyszer ugyanezen a zebrán történt, hogy valaki megállt átengedni a gyalogosokat, a mögötte jövő pedig rádudált, hogy miért állt meg.

A másik kedvencem a zebránál amikor valaki tökig nyomja a gázt, aztán a zebra előtt hirtelen lefékez. Ha előre lassítana, akkor az ember nyugodtan átsétálna előtte, nem várná meg amíg odaér, és mire oda érne, addigra már nem is kellene megállnia. Ez neki is egyszerűbb lenne, nem kellene megállni majd újra elindulni, elég lenne levenni egy kicsit a lábát a gázról.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyutteles.blog.hu/api/trackback/id/tr872731162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása