HTML

Együtt élés

Sajnos azt veszem észre az emberek nem tudnak együtt élni másokkal. Mindenki csak ezt nézi neki mi a jó, nincsenek tekintettel másokra. Ezen szeretnék példákkal illusztrálva változtatni.

Friss topikok

Linkblog

Próbáljunk ne csak magunkra figyelni

2011.03.11. 11:05 Együtt élés

Csomaggal a buszon

Címkék: táska busz csomag tömegközlekedés utasok

Régebben sokat utaztam nagy sporttáskával a buszon. A felszállásnál senkinek nem jutott eszébe, hogy aki nagy csomaggal van azt előre kellene engedni. Aki tudott felszállt előttem, sőt be is álltak azokra a helyekre az ablak mellé és a forgóba ahova kényelmesen le tudtam volna tenni a táskámat . Így én a nagy csomaggal az út közepén voltam kénytelen megállni, a le-felszállók pedig kerülgethették a táskát.

Ezzel kapcsolatban van egy konkrét történetem is, de azt majd legközelebb elmesélem.

Csomaggal egyébként leülni is nehezebb. Ha nem akarsz két helyet elfoglalni vele, akkor azt a 2-3 ülőhelyet tudod csak elfoglalni ahova be tudod rakni az ülés alá is a táskát. Persze ezt is rendszeresen elfoglalják előlem azok azok előttem szálnak fel.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyutteles.blog.hu/api/trackback/id/tr842730376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása